Na 25+ jaar saleservaring blijf ik me verbazen: zelfs de grote jongens zijn vaak alleen bezig met wat zij willen verkopen. Het draait altijd om hun eigen agenda.
En wat wordt er steevast over het hoofd gezien? De wereld van de prospect. Niemand (oké, op een paar uitzonderingen na) neemt de tijd om écht nieuwsgierig te zijn naar wat er speelt bij de klant.
Waarom is dit zo belangrijk? Simpel: als je niet begrijpt waar de pijn zit, ben je aan het schieten in het donker. Je verbrandt kansen, tijd én geloofwaardigheid.
Het kost maar een paar slimme vragen om die wereld van de prospect te doorgronden. Pas dan kun je van waarde zijn. En zeg nou zelf: wie kan zichzelf in de spiegel aankijken als hij verkoopt zonder waarde te leveren?
Het resultaat? Een hogere slagingskans en een instant klik met de klant, als het tenminste logisch is om verder te gaan. Dit is de enige manier om écht sales te bedrijven, anders ben je gewoon een van de velen die maar wat probeert.
Jaar ervaring
Afgeronde interviews
gesprekken per maand
capaciteit
Cases
©2024 Zilverduyn.nl All rights reserved. Privacy Policy | Algemene voorwaarden